Această colecţie are apariţie anuală şi asigură diseminarea rezultatelor cercetării întreprinse de studenţii participanți la sesiunile de comunicări științifice organizate de universitățile cu care Institutul de Studii Financiare are încheiate acorduri de parteneriat. De asemenea, sunt publicate și opiniile unor profesionişti practicieni ce vizează teme din domeniul financiar, precum: asigurări-reasigurări, piața de capital, pensii private etc.
Toate drepturile asupra lucrărilor acestei colecţii sunt rezervate în exclusivitate autorilor.
Autorul/ii îşi asumă întreaga responsabilitate pentru ideile exprimate, pentru originalitatea materialului şi pentru sursele bibliografice menţionate şi citate corespunzător.
ISF Working Papers
ISSN 2810 – 3254 ISSN – L 2810 – 3254
Redactor șef:
Lădaru Georgiana-Raluca, Academia de Studii Economice, Institutul de Studii Financiare, București, România
Colectivul editorial și științific:
Ionescu Valentin, Președinte, Institutul de Studii Financiare, Autoritatea de Supraveghere Financiară, România
Siminică Marian Ilie, Director executiv, Institutul de Studii Financiare, Universitatea din Craiova, România
Onofrei Mihaela, Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iași, România
Câmpeanu Cătălin, Director adjunct, Institutul de Studii Financiare, România
Naghi Laura-Elly, Academia de Studii Economice din București, Institutul de Studii Financiare, România
Anton Sorin Gabriel, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iași, România
Toderașcu Carmen, Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iași, România
Numărul 1/2021
Mihai-Sebastian Ciobanu, Cosmin Dobrin ANALIZA LICHIDITĂȚII PIEȚELOR FINANCIARE PE BAZA COMPONENTELOR SPREAD-ULUI BID-ASK
Anastasia Patrînica FACTORI DETERMINANȚI AI VALORII FIRMELOR LISTATE DIN ROMÂNIA
Adelina-Andreea Siriteanu DECIZIA DE INVESTIȚII ÎN PERIOADA PANDEMIEI ȘI RESPONSABILITATEA GUVERNANȚEI CORPORATIVE
Andreea Solcan ASIGURAREA ANIMALELOR DE COMPANIE: BENEFICII ȘI LIMITE
Tehnoredactarea lucrărilor trebuie să respecte următoarele cerinţe:
• Lucrările pot fi elaborate individual sau în echipă, redactate în Microsoft Word, conform fișierului atașat
• Pentru clasificarea JEL accesati https://www.aeaweb.org/jel/guide/jel.php
• Nu se precizează nicăieri numele cadrului didactic îndrumător.