08.04.2024 - 10.04.2024
Trainer
Victor Tudoran
Tip curs
Online
Grup țintă

Cursul se adreseaza proprietarilor de business, executivilor de nivel superior și mediu, precum și managementului din vanzari, alaturi de managerii din departamentele de suport al vânzarilor. Nivel de experiența - avansat, mediu, începatori.

Obiectivele cursului

Principalele obiective de atins la finalul programului:
1. De clarificat legatura practică dintre contextul de azi, reziliență organizaționala, modul de lucru și guvernanța agilă;
2. A înțelege ideea - A gandi agil, îainte de a lucra agil;
3. Paralela între managementul clasic și cel agil
4. A afla despre sistemul de organizare în serviciile de suport și în vanzari;
5. A intelege sisteme de raportare și de plata;
6. A afla despre sistemul de recrutare de colegi din generația Millennials, care se pliază gândesc și trăiesc in termeni de agilitate organizațională.
 

Tematica

Contextul de azi, rezilienta organizationala, modul de lucru si guvernanta agila            
    a    Intelegerea contextului general     Round Robin
    b    Rezilienta organizationala si metode de obtinere a acesteia    Studiu de caz
    c    Organizare agila    Studiu de caz
    d    Guvernanta agila    Studiu de caz
Agilitate organizationala. A gandi agil, inainte de a lucra agil            
    a    Manifestul agilitatii    Predare
    b    Principiile agilitatii    Predare
    c    A gandi agil    Exercitiu individual
            Exercitiu pe echipe
Paralela intre managementul clasic si cel agil            
    a    Planificare clasica versus Planificare agila    Round Robin + Predare + Studii de caz + Exemple
    b    Organizare clasica versus Planificare agila    
    c    Abordarea clasica de Resurse umane  versus Abordarea agila de Resurse umane    
    d    Coordonare clasica versus Coordonare agila    
    e    Control clasic versus Control agila    
A lucra agil. Sistemul de organizare in serviciile de suport si in vanzari            
    a    Organizarea echipelor multi-disciplinare in serviciile suport    Round Robin
            Studiu de caz
    b    Organizarea echipelor multi-disciplinare in vanzari    Round Robin
            Studiu de caz
A lucra agil. Sisteme de raportare si de plata            Exercitiu individual
            Exercitiu pe echipe

Investiție

Investiția include suport de curs online de tipul share screen si suport din partea trainerului pe durata parcurgerii cursului, precum si diploma de participare.

Detalii curs

Reziliență și agilitatea organizatională au aparut ca raspuns la turbulențele politice, economice, sociale, tehnologice, de mediu și de valori umane, ale începutului de secol XXI. Cursul se referă la obținerea rezilienței organizaționale prin noul mod de lucru agil. Caracterisiticile de baza sunt:  lucru în echipe multi-disciplinare, cu obiective pe termen scurt combinate cu cele pe termen mediu, cu modul de lucru hibrid. Cursul include de asemenea sistemele de raportare și cele de plata pentru colegii consultanți de vanzări și pentru colegii din departamentele de suport.

Cursul va fi organizat online prin intermediul Zoom (prin 3 sesiuni de curs, fiecare având o durata de 6 ore) în datele: 


- 08.04.2024 in intervalul orar: 09.00 -15.00

- 09.04.2024 in intervalul orar: 09.00 -15.00

- 10.04.2024 in intrevalul orar: 09.00 - 15.00

Nr. de ore
18
Detalii Trainer

Doctor in management strategic, cu experienta de lucru in 17 domenii de business, in principal in Romania si in tari precum Olanda, Portugalia sau tari ale Europei Centrale si de Est. Imbina experienta antreprenoriala de 16 ani, cu alti 16 ani petrecuti in corporatii precum ING si AXA, in domenii precum Strategie, Vanzari, Dezvoltare de business, Managementul proiectelor, Recrutare si Selectie de personal, Managementul proceselor, Managementul Performantei, Transformari organizationale. In prezent este Senior Managing Partner la Queenable, companie care se ocupa cu scalari rapide de business si intarire a rezilientei (rezistenta la socuri/crize multiple) organizationale.

Preț cu TVA
1150 RON
Înscrie-te la curs